کسب رتبه ممتاز استان یزد در برگزاری مانور سراسری زلزله مدارس

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از کسب رتبه ممتاز استان یزد در برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله مدارس در کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید جواد میرحسینی اظهار داشت: طی نامه معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استان یزد در اجرای موفق بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار " مدرسه ایمن، جامعه تاب آور " که در ۸ آذر ماه سال گذشته در سطح مدارس استان برگزار شد، توانست رتبه ممتاز را کسب نماید.

میرحسینی ادامه داد: بی شک همت و تلاش همه دستگاه‌ها، مجموعه هلال احمر استان و حوزه جوانان و اعضا کانون‌های دانش آموزی و مربیان و کادر مدارس در برگزاری صحیح و جدی این مانور گسترده و اثر بخش موجب کسب این رتبه ارزشمند شده است.
 
وی تاکید کرد: زلزله یکی از حوادثی به شمار می‌رود که به طور معمول خسارت‌های زیاد جانی و مالی را به کشور وارد می‌کند که باید بتوانیم با آموزش برای گروه‌های مختلف مردم را برای مقابله با این حادثه آماده کنیم تا خسارت‌های ناشی از آن کاهش یابد.
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان بهترین سفیران و نمایندگانی به شمار می‌روند که اطلاعات و آگاهی‌های خود را به خانواده‌ها منتقل می‌کنند، بهترین راه بالا بردن سطح توانمندی جامعه در برابر زلزله از طریق دانش آموزان محقق می‌شود.
 
میرحسینی افزود: امیدواریم بتوانیم در سایه توجهات حق تعالی و با برنامه ریزی، همفکری و همراهی در جهت توسعه کمی و کیفی اهداف متعالی جمعیت هلال احمر گام برداریم.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..