امام جمعه مهریز:

مجلس انقلابی بر اقتصاد و مهار گرانی‌ها متمرکز شود

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: مجلس انقلابی باید اولویت کاری خود را برای حل مسائل اقتصادی و مهار گرانی ها بگذارد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار داشت: اولویت کاری مجلس انقلابی و ولایی باید برای اقتصاد و مهار تورم گرانی‌ها باشد زیرا در سال‌های قبل، قیمت اقلام مورد نیاز مردم سالانه افزایش می‌یافت اما امسال با وجو بیماری کرونا و سختی‌های دیگر در سال چندین بار این اقلام افزایش قیمت داشته است.

 
وی افزود: نظارت بر قیمت‌ها کم شده یا اصلاً وجود ندارد و مسئولان استان، کشور، شهرستان‌ها، دادگستری و دادستان و دستگاه‌های اجرایی باید منشأ این گرانی‌ها را پیدا کنند و بدانند که منشأ آنها فقط تحریم نیست و اکثر اقلام در داخل کشور تولید می‌شود.
 
محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرار رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) ادامه داد: ائمه معصومین از این شخصیت با جلالت و تکریم یاد کرده‌اند و ایشان دارای مقام شفاعت هستند و این مقام تا جایی است که همه شیعیان با شفاعت ایشان وارد بهشت می‌شوند.
 
امام جمعه مهریز همچنین با اشاره به حجاب دختران و زنان تصریح کرد: در خودروهای شخصی، اماکن و مکان‌های تفریحی بعضی از بانوان حجاب را زیر پا می‌گذارند و باید به آنها تذکر داده شود ولی خوشبختانه در جامعه مهریزی حجاب رعایت می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت خانواده عنوان کرد: احترام به مادر و دختران که در آینده مادران جامعه می‌شوند لازم است و باید روی آنها سرمایه گذاری شود و نباید اجازه دهیم کانون خانواده متزلزل شود
 
محی الدینی اضافه کرد: در بعضی از جوامع آمار ازدواج با طلاق برابری می‌کند، طلاق‌ها فراوان شده به نحوی که در شهرستان خودمان از هر چند ازدواج گاهی یک طلاق رخ می داده اما اکنون شرایط به نحوی است که به نظر می‌رسد متولیان فرهنگی ما در خواب هستند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..