سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

بهره‌برداری پارک دوچرخه سواری یزد در آینده‌ای نزدیک

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری آنلاین با اهالی رسانه استان از ساخت پارک دوچرخه سواری در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی به‌منظور ارتقای نشاط و سلامتی مردم درحال انجام است.

به گزارش یزدی نیوز"حمیدرضا قمی" سخنگو و رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد روز دوشنبه ۲۶ خرداد ما‌ه در نشست خبری آنلاین با اهالی رسانه که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد، گفت: ساخت پارک دوچرخه سواری یکی از برنامه‌های مهم کمیسیون خدمات شورا‌ی اسلامی شهر است و نقش مهمی در نشاط و سلامتی شهروندان خواهد داشت.

قمی ادامه داد: این پارک با امکانات مورد نیاز به یک فضای مناسب و امن برای دوچرخه‌سواری مردم شهر یزد تبدیل می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی با همکاری بخش‌ خصوصی و در چارچوب مقررات جزو برنامه‌های مهمی است که توسط شورای اسلامی ‌شهر صورت می‌گیرد.
وی اظهار کرد: برای تامین سلامتی و نشاط شهروندان باید در کنار شورا، شاهد مشارکت بخش‌ خصوصی و علاقه‌مندان برای تحقق اهداف مناسب فرهنگی و ورزشی باشیم.
‌رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد به اهمیت همکاری سازمان‌ها و نهادها به ویژه اداره کل فنی و حرفه‌ای در ایجاد پارک مهارت‌آموزی برای کودکان و نوجوانان و همچنین سازمان فرهنگی ورزشی برای تحقق اهداف فرهنگی تاکید کرد.
قمی بهره‌گیری از امکانات به روز براساس شرایط به ویژه کلیپ‌های آموزشی در راستای عرضه آموزش‌های مورد نیاز شهروندی را ضروری دانست و گفت: ‌این مهم توسط کمیسیون فرهنگی پیگیری می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد به اقدامات این شورا در مبارزه با شیوع بیماری کرونا و اتفاقات پس از آن اشاره کرد و ادامه داد: این شورا برای پیشگیری و مبارزه با کرونا همه تلاش‌های لازم را در خدمت به مردم  انجام داده است و این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در این ارتباط برای کمک به شهروندان، شهرداری منابعی را با مصوبه شورای اسلامی شهر یزد در اختیار بانک‌ها قرار داد تا وام قرض‌الحسنه ای بر حسب ضرورت به آسیب‌دیدگان از کرونا داده شود.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در زمینه شفاف‌سازی در ابعاد مختلف به دنبال تحقق شهر هوشمند هستیم که تاکنون برای اجرای آن اقدامات لازم انجام شده و با جدیت به دنبال انجام کامل آن در راستای خدمت به همه شهروندان هستیم.
قمی همچنین به ایجاد پایگاه نگهداری حیوانات بدون صاحب با مساحت بیش از پنج هزار متر مربع خبر داد که به مرحله نهایی رسیده و برای تحقق کامل آن پیگیری مناسب در دست اقدام است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد یکی از مباحث مهم سرمایه‌گذاری را موضوع پردیس سینمایی دانست و گفت: ‌این پروژه عمرانی با مشارکت حوزه هنری استان به تصویب رسیده است و در زیربنای شش هزار متر مربع احداث می شود.
قمی در پایان سخنان خود درخصوص حسابرسی مالی شهرداری یزد، ‌تصریح کرد: طبق مقررات به شهرداری مهلت داده شده است که موضوع برای شفاف‌ سازی، پیگیری و نتیجه ‌به مردم و رسانه ها اعلام شود.
 
★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..