معاون عمرانی استاندار در بازدید از دفتر گروه رسانه‌ای بشارت نو ‌تاکید کرد:

ضرورت بیان دستاوردها و محدودیت‌های دولت به مردم و رسانه‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد با بیان اینکه مسئولیت اصلی دولت خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست، اظهار کرد: باید دستاوردها، نقاط قوت و ضعف و محدودیت‌های دولت به‌صورت شفاف به مردم و رسانه‌ها گفته شود.

به گزارش یزدی نیوز"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از دفتر گروه رسانه‌ای بشارت نو بازدید و با مدیر و اعضای تحریریه و کارکنان این رسانه دیدار و گفت و گو کرد.

معاون عمرانی استاندار در این دیدار گفت: مسئولیت اصلی دولت خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست و لازم است دستاوردها، نقاط ضعف ‌و قوت و محدودیتهای دولت به‌صورت شفاف برای مردم و رسانه‌ها بیان شود.
صادقیان ادامه داد: همه ما ‌باید با مردم در ارتباط باشیم و عملکردمان را برای مردم بیان کنیم و وظیفه شرعی و ملی ماست که به منظور امید آفرینی، جلب اعتماد مردم و رضایت‌مندی جامعه از نظام و دولت؛ کارهایی که برای آرامش و بهبود وضعیت زندگی و رفاه آنها انجام شده است را از طریق رسانه ها در اختیار جامعه قرار دهیم.
‌وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان یزد وجود دارد، از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان در سال پایانی فعالیت دولت را تکمیل و اتمام این پروژه ها عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ‌ها که سالهای طولانی نیمه تمام رها شده بود، پروژه کتابخانه مرکزی یزد است که با پیگیری مستمر و به پایان رسیدن فازهای مختلف، این پروژه فرهنگی آماده افتتاح و بهره برداری است.
صادقیان در رابطه با مباحث مطرح شده در مورد "معدن مس دره زرشک شهرستان تفت" نیز گفت: تصمیم‌گیری در رابطه با فعالیت و ادامه فعالیت این معدن را منوط به نظر کارشناسی گروه دانشگاهی متخصص کرده‌ایم و پس از انجام مطالعات و تدوین مستندات، نتایج آن به صورت شفاف به اطلاع مردم و رسانه‌های استان می رسد.
معاون عمرانی استاندار در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌های استان در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، گروه رسانه‌ای بشارت نو ‌را افتخاری برای استان دانست و اظهار امیدواری کرد: مسئولان استان بیش از گذشته حمایت‌های لازم را از اهالی رسانه داشته باشند.
 
گفتنی است در این دیدار "جواد آذرنگار" مدیر گروه رسانه‌ای بشارت نو و ‌صاحب امتیاز روزنامه بشارت یزد توضیحاتی در رابطه با فعالیت این گروه رسانه‌ای ارائه داد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..