برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد با مشارکت ۹۰ کاندیدا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد ، 90 نامزد به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 68 نفر کاندید شورای اجرایی و 22 نفر کاندید بازرسی هستند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : پنجمین دوره این انتخابات  روز جمعه ۲۳ خرداد با رقابت ۹۰ نامزد در ۱۰شعبه استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در استان یزد  9 هزار و ۱۳۶  نفر  که از این تعداد ۳هزار و ۸۹۹ نفر ( داوطلبان و امدادگران) و ۵هزارو ۲۳۷نفر ( جوانان ) واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان خواهند بود.

حرازی زاده بیان داشت : ۱۱۰ نامزد برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که ۹۰ نفر توسط هیات نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند. از این تعداد ۶۸  نفر نامزد شورای اجرایی و ۲۲ نفر نیز نامزد بازرس در این دوره از انتخابات جمعیت هلال احمر استان یزد هستند.

وی ادامه داد: در هر شهرستان چهار نفر عضو اصلی شورای اجرایی، ۲ نفر عضو علی البدل، یک نفر برای بازرس اصلی و  یک نفر دیگر نیز علی البدل خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است که داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد آن نقش اساسی دارند و مجامع هلال احمر بستری مهم  و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و داوطلبان در جمعیت هلال احمر محسوب می شود عنوان کرد : یکی از مولفه های بسیارمهم و موکد در فرایند برگزاری این انتخابات ، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دقیق مفاد پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا است که در این راستا همه عوامل اجرایی توجیه شده و انتابات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواد شد.

این مقام مسئول در پایان با دعوت از همه اعضای واجد شرایط هلال احمراستان برای مشارکت و حضوری موثر و باشکوه در پنجمین دوره انتخابات مجامع گفت: مشارکت بالای اعضا می تواند ضمن افزایش سرمایه اجتماعی این نهاد مردمی ، به ارتقای خدمت رسانی کمک نماید.

                                    

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..