معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مطرح کرد:

‌لزوم توجه به توسعه صادرات استان برای تحقق جهش تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت‌: رفع مشکلات صادرات تولیدات واحدهای صنعتی استان ‌موجب تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز ‌در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی استان با حضور "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان و ‌اعضای این شورا مشکلات صادرات واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک شهرستان‌های اردکان و میبد مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این نشست به ایجاد و توسعه نواحی صنعتی در استان یزد در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان جزو مناطق برتر و فعال کشور است و با پیگیری های استاندار محترم ۴۳۵ هکتار به عنوان منطقه ویژه اقتصادی الحاقی به منظور فعالیت های نرم‌افزاری، خدماتی و واحدهای هایتک به استان اختصاص یافته است.
عظیمی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات صادرات تولیدات واحدهای صنعتی استان موجب تحقق ‌جهش تولید و افزایش اشتغال می‌شود.
وی افزود: در اسناد بالادستی و سند اقتصاد مقاومتی بر ضرورت توسعه صادرات غیر نفتی تاکید شده است اما همچنان چالش‌ها‌یی در راه صادرات وجود دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان سخنان خود بر استفاده از ظرفیت شورای اسلامی استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات زیرساخت‌های واحدهای صنعتی تاکید کرد.
رئیس شورای اسلامی استان نیز در این نشست به اهمیت اقتصاد در توسعه کشور و استان اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های مشترک با مدیریت ارشد استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های استان و خدمت‌رسانی حداکثر‌ی به مردم است.
میرابوالقاسمی از معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خواست اعضای شورای اسلامی استان بتوانند در حوزه اقتصادی، ‌مطالب شاخص و دغدغه های خود را به اطلاع معاون استاندار برساند و در این رابطه مشاوره های لازم را ارائه دهند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..