سرپرست باشگاه مقاومت گلساپوش یزد:

منتظر آغاز لیگ سیزدهم فوتبال ساحلی هستیم

سرپرست باشگاه مقاومت گلساپوش یزد گفت:کار تهیه پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا ویژه رشته فوتبال ساحلی در حال انجام است و منتظر آغاز لیگ سیزدهم فوتبال ساحلی ایران با تهیه این پروتکل هستیم.

به گزارش یزدی نیوزحسن میرحسینی زاده اظهار داشت: با توجه به متفاوت بودن شرایط برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی، مدیر فوتبال ساحلی سازمان لیگ در حال رایزنی با مدیران فدراسیون و کارشناسان وزارت بهداشت برای تهیه پروتکل ویژه این رشته هستند تا شرایط برای برگزاری تمرینات و مسابقات مهیا شود.

 
وی بیان کرد: امیدواریم روند تهیه این پروتکل تسریع شود تا به زودی شاهد آغاز لیگ سیزدهم فوتبال ساحلی ایران باشیم.
 
میرحسینی زاده عنوان کرد: تمام روند ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت مجوز از وزارت بهداشت و اداره ورزش و جوانان توسط باشگاه انجام شده و در هفته جاری تست کرونا بازیکنان و عوامل باشگاه انجام خواهد شد تا طبق برنامه کادر فنی، تمرینات تیم آغاز شود.
 
سرپرست تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد یادآور شد: مختاری از لوانته اسپانیا و بهزادپور از لوکوموتیو روسیه پیشنهاد دارند اما با باشگاه قرارداد دارند و خودشان هم علاقمند به ادامه همکاری و حضور در گلساپوش هستند.
 
وی تاکید کرد: مسلماً این دو بازیکن از بهترین‌های جهان هستند و هدف باشگاه حفظ این دو بازیکن بزرگ و تأثیرگذار است و تصمیم در مورد حضور مختاری و بهزادپور در اروپا به عهده مدیران باشگاه خواهد بود.
 
میرحسینی زاده ادامه داد: باشگاه مقاومت گلساپوش برای فصل جاری علاوه بر برنامه‌های جامعی که برای حضور قدرتمندانه در سه رشته ساحلی دارد، نماینده کشورمان نیز در جام باشگاه‌های جهان است که مهرماه در ترکیه برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: نتایج حاصل از پیشبرد این اهداف که باعث آبروی ورزش استان و کشور خواهد بود، نگاه ویژه و همراهی بیش از پیش همه مسئولان استان را می‌طلبد و در صورت همراهی بیشتر مدیران، سال بسیار خوبی در انتظار ورزش ساحلی یزد خواهد بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..