۹ ساعت تلاش برای انتقال پیکر سقوط کرده در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تلاش 9 ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای انتقال پیکر فرد سقوط یافته در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استنان یزد اظهار داشت : بنا به گزارش مرکز eoc هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن یک فرد ۵۶ ساله در کوه های روستای ده دشت منطقه دربید ( ۵۰کیلومتری شهر یزد )  ، تیم واکنش سریع استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان یزد به منطقه حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : پس از گزارش های اولیه تیم های امدادی هلال احمر استان با دو‌ دستگاه خودرو امدادی و هفت نفر در قالب دو‌ تیم عملیاتی در محل حادثه حضور و عملیات جستجو و نجات را آغاز نمودند.

حسینی عنوان کرد : پس از تلاش و جستجو ۹ ساعته نیروهای امدادی جسد فرد سقوط کرده پیدا که پس از فیکس کردن جنازه متوفی در بسکت ، پیکر فرد به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی و قضایی گردید.

وی با اعلام اینکه این عملیات از ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه جمعه آغاز و تا ۳ بامداد شنبه ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می‌دهد تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..