تسریع در روند پرونده‌ها با برگزاری جلسات کمیته فنی و کارگروه امور زیربنایی به‌صورت ویدئوکنفرانس

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر برگزاری جلسات کمیته فنی و زیربنایی کارگروه امور زیربنایی استان به‌صورت منظم و ویدئوکنفرانس تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز "‌محسن صادقیان" ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه کمیته فنی و کارگروه امور زیربنایی استان با اشاره به موفقیت در برگزاری جلسات به‌صورت ویدئو کنفرانس، مزایای این شیوه را عنوان کرد.

صادقیان تاکید کرد: جلسات کمیته‌های فنی و کارگروه امور زیربنایی استان باید به صورت منظم و هفتگی برگزار شود که خوشبختانه با برگزاری جلسات هفتگی به طور مداوم همه پرونده‌های ارسالی به کارگروه امور زیربنایی استان به‌روز مورد بررسی قرار می گیرد.
وی به ظرفیت برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: با برگزاری جلسات به این شکل بسیاری از هزینه‌های مرتبط با برگزاری جلسات کاهش می یابد، در وقت مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی نیز صرفه‌جویی شده و باعث افزایش کارآمدی و ایجاد شفافیت در بانک های اطلاع رسانی، هم چنین افزایش نظارت و کنترل بر زمین های واگذاری می شود.‌
معاون عمرانی استاندار در پایان ‌سخنان خود خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، مسئولان مرتبط در ادارات با دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی داخل اداره بهتر می توانند در  تصمیم گیری ها مشارکت نمایند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..