معاون امور اقتصادی استاندار مطرح کرد:

تشکیل هیئت خبرگان بانکی استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد از تشکیل هیئت خبرگان بانکی استان خبر داد و گفت: این هیئت به عملکرد بانک‌ها در‌ رابطه با ارائه تسهیلات، رفع موانع تولید و گشایش کار واحدهای صنعتی کمک و نظارت می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز "سید‌مسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، از تشکیل هیئت خبرگان بانکی استان یزد خبر داد و اظهار کرد‌: این هیئت به عملکرد بانک‌ها در رابطه با ارائه تسهیلات، رفع موانع تولید و گشایش کار واحدهای صنعتی ‌استان کمک و نظارت می کند.‌

عظیمی ادامه داد: ریاست این هیئت برعهده معاون هماهنگی امور اقتصاد‌ی استاندار و دبیری آن به مسئولیت شورای هماهنگی بانک‌های استان و بانک ملی است و این افراد مورد تایید رییس کل بانک مرکزی هستند و با حکم وی به عضویت هیئت خبرگان بانکی در آمده اند.
وی افزود: بخش زیادی از مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به تامین منابع مالی، تسهیلات بانکی یا تقسیط مجدد بدهی های معوقه است که نیازمند همکاری و تعامل بانک‌های عامل ‌می باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: برخی از مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در بانکها جدی گرفته نمی شود و هیئت خبرگان بانکی در این راستا بسیار کارگشا است.
عظیمی گفت: این هیئت موظف است دلایل و مستندات بانکها برای استنکاف از پرداخت تسهیلات مورد نظر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را بررسی کرده و درباره آن اظهار نظر کارشناسی کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد: با تشکیل هیئت خبرگان بانکی استان تعداد بیشتری از صنایع و واحدهای تولیدی مشکل دار به چرخه تولید باز گردند.
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..