مدیرکل استاندارد استان یزد:

یزد نیازمند شهرک طلا و جواهر است

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: ایجاد مجتمع و شهرک طلا در استان یزد یک ضرورت است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا زارع بنادکوکی در بازدید از واحد تولید النگوی عقیق به همراه فرماندار یزد اظهار داشت: با ایجاد مجتمع و شهرک طلا، تمامی سازندگان و حتی فروشندگان مصنوعات طلا و جواهر استان می‌توانند در این مجموعه حضور یابند.

 
وی بیان کرد: از جمله مشکلات پیش روی استاندارد یزد، سختی نظارت و کنترل سازندگان طلای استان است زیرا پراکندگی موجود برنامه ریزی های نظارت و بازرسی را در برخی موارد غیر ممکن و مختل می‌کند.
 
مدیرکل استاندار استان یزد تاکید کرد: در صورتی که سازندگان مصنوعات فلزات گران بهای استان دور هم جمع شوند، به راحتی متصدیان آنها می‌توانند از استاندارد یزد خدمات گرفته و انتقال امکانات آموزشی و مشاوره‌ای به آنان تسهیل می‌شود.
 
زارع بنادکوکی عنوان کرد: از دیگر مزایای ایجاد مجتمع و شهرک طلا آن است که نیروی انتظامی با قوت و سهولت بیشتری می‌تواند نسبت به تأمین امنیت این قشر مبادرت ورزد و این رویه سبب می‌شود آرامش خاطر خوبی برای سازندگان طلا فراهم شود.
 
وی افزود: تولیدات طلای یزد جلوه دیگری به صنایع دستی استان داده و متقاضیان و مشتریان زیادی را از اقصی نقاط کشور و جهان به سوی خود کشیده به گونه‌ای که از این طریق یزد به شهرت ویژه ای دست یافته است.
 
زارع بنادکوکی اظهار داشت: صنعت زیور آلات طلا و جواهر در استان از صنایع ریشه دار است و یزد توانسته همواره به عنوان یکی از استان‌های مطرح در این حوزه فعال باشد و ما وظیفه داریم از این جایگاه صیانت کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..