رئیس خانه مطبوعات یزد:

دومین جشنواره فصلی رسانه های یزد برگزار می شود

رئیس خانه مطبوعات یزد از برگزاری دومین جشنواره فصلی رسانه های استان ویژه مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزفرزاد فیضی اظهار داشت: دومین جشنواره فصلی رسانه‌های یزد ویژه بهار ۹۹ با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار خواهد شد.

 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می‌شود، عنوان کرد: بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه و اینفوگرافی است.
 
فیضی بیان کرد: بخش ویژه این جشنواره نیز با سرفصل‌های جهش تولید و رسانه، سرمایه گذاری در شهر میراث جهانی و توسعه فناوری‌های نوین در ساخت و ساز برگزار می‌شود.
 
رئیس خانه مطبوعات یزد یادآور شد: آگاهی بخشی در موضوع ویروس کرونا، موضوع بخش جایزه فصل این جشنواره است.
 
وی با بیان اینکه آثار تولیدی در بخش جایزه فصل اول اسفند ۹۸ تا ۳۱ خرداد ۹۹ و در سایر بخش‌ها از اول فروردین تا ۳۱ خرداد ۹۹ قابل قبول است، افزود: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره، ۳۱ خرداد ماه اعلام شده است.
 
فیضی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به از طریق نشانی الکترونیک yazdpressfestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..