آغاز کلیه فعالیت‌های ورزشی در مناطق سفید استان یزد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به این که کلیه فعالیت‌های ورزشی در مناطق سفید استان مجاز است، گفت: شروع فعالیت باشگاه‌های بدن‌سازی به صورت انفرادی و دیگر رشته‌های ورزشی انفرادی در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی ندارد.

به گزارش یزدی نیوز«مسعود شریعتی» در خصوص مصوبات بیست و سومین نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، گفت: با توجه به آخرین تصمیمات گرفته شده مصوباتی در خصوص از سرگیری فعالیت‌های ورزشی اعلام شد که بر این اساس، هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

 
وی افزود: همچنین فعالیت باشگاه‌های بدن‌سازی به صورت انفرادی و دیگر رشته‌های ورزشی انفرادی در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی مرکز بهداشت هر شهرستان منعی ندارد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: ثبت نام تمام باشگاه‌های ورزشی در سامانه وزارت بهداشت به نشانی www.salamat.gov.ir و تاییدیه از هیات پزشکی ورزشی استان قبل از بازگشایی الزامی است و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز باید با هماهنگی مراکز بهداشت شهرستان مربوطه نسبت به بازگشایی اماکن ورزشی اقدام کنند.
 
وی تاکید کرد: فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی بایستی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.
 
 به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد،  شریعتی در پایان اظهار کرد: باشگاه‌داران عزیز و ورزشکاران باید تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد بروز مشکلات بعدی نباشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..