در راستای اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی کشور؛

بهسازی راه‌های شریانی یزد با ۱۶ اکیپ فعال دنبال می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: بهسازی و لکه گیری راه‌های شریانی یزد با فعالیت ۱۶ اکیپ فعال در سطح استان دنبال می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی با اشاره به دستورالعمل معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مبنی بر ضرب العجل تعیین شده برای رفع هرگونه ناهمواری در رویه آسفالتی راه‌ها به ویژه محورهای شریانی، اظهار داشت: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان یزد به ویژه محورهای شریانی و کریدور شمال جنوب (تهران – بندرعباس) در محدوده استان یزد با اولویت اول، آغاز شده است.

 
وی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تمام توان تجهیزاتی و فنی خود را معطوف به رفع هر نوع ناهمواری در شبکه جاده‌ای کرده است.
 
علیخانی عنوان کرد: طی دو هفته گذشته تقریباً تمامی ادارات راهداری شهرستان‌های استان یزد، حداقل یک اکیپ امانی و یا پیمانی فعال به صورت روزانه برای لکه گیری و رفع ناهمواری جاده‌ها به کار گرفته‌اند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در معاونت راهداری این اداره کل، طی هفته آینده حداقل چهار اکیپ لکه گیری پیمانی به این مجموعه اضافه می‌شود و طی روزهای آینده تعداد اکیپ‌های فعال در سطح استان به بیش از ۱۶ اکیپ خواهد رسید
 
علیخانی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، طی یک ماه آینده هزار و ۲۰۰ کیلومتر از محور شریانی استان، توسط راهداران استان مانیتور شده و تمام ناهمواری‌ها در رویه آسفالتی این شبکه مهم و حیاتی استان رفع خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: حداکثر تا پایان خردادماه و قبل از شروع فصل تابستان، در شبکه جاده‌ای استان یزد، شاهد رویه آسفالتی با کیفیت خواهیم بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..