معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد:

‌اجرایی شدن پروژه باغ موزه قنات زارچ

در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زارچ با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، بر اجرایی شدن ‌پروژه باغ موزه قنات زارچ تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوز"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست ضمن تشکر از اعضای شورای ‌اسلامی شهر زارچ و تشکر از پیگیری های آنها برای رفع مشکلات شهر، دستور داد: مشکلات زارچ در حوزه راه و شهرسازی در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

صادقیان یکی از مشکلات موجود در شهر زارچ را نداشتن طرح جامع تفصیلی شهر بیان و خاطرنشان کرد: بدون وجود طرح امکان برنامه ریزی در حوزه شهری وجود ندارد و با توجه به تفاهم بین روستاهای اله‌آباد، محمدآباد و شهرداری زارچ، خواستار حل این مشکل شد.
اعضای شورای اسلا‌می شهر زارچ در این جلسه ضمن برشمردن برخی از مشکلات این شهر ازجمله عدم ابلاغ طرح جامع تفصیلی شهر زارچ، به مشکلات مرتبط با شهرک صنعتی و تغییر کاربری های جاده سنتو اشاره کردند و خواستار اجرایی شدن عملیات پروژه باغ موزه قنات زارچ به عنوان برند این شهر، ‌شدند.
رضایی شهردار زارچ نیز در این نشست درباره برخی از مسائل شهری به ویژه مجموعه ۴۷ هکتاری صنعتی که مردم با مشکل مواجه هستند مواردی را مطرح کرد و خواستار حل این مشکلات شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..