مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

یزدی‌ها ۱.۱ میلیارد تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم یزد در روز عید سعید فطر امسال بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند که این رقم همچنان در حال افزایش است.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شجاعان با اشاره به کمک‌های اهدایی نیکوکاران به پایگاه‌های دریافت فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر اظهار داشت: مبلغ پرداخت شده که همچنان نیز در حال افزایش است، یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان بوده است.

 
وی با بیان اینکه ۸۰۰ پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری و شورای زکات روستاها نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در دو روز عید فطر اقدام کردند، افزود: بیش از ۵۴۶ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات، بیش از ۵۶۰ میلیون تومان کفاره غیرعمد و بیش از ۹ میلیون تومان کفاره عمد بوده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: افرادی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه و کفاره نشده‌اند، می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه نسبت به پرداخت اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد، پایگاه اینترنتی emdad.ir و بخش نیکوکاری برنامه‌های کاربردی گوشی‌های همراه از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است، یادآور شد: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین همان منطقه هزینه می‌شود.
 
شجاعان گفت: فطریه جمع‌آوری شده برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..