بخش‌های اولویت‌دار برای صدور «مجوزهای بی نام» در یزد شناسایی شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد از شناسایی بخش‌های اولویت دار استان برای تسهیل در فرایند سرمایه گذاری و صدور «مجوزهای بی‌نام» خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید مجتبی حسینی‌پور» در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان یزد، گفت: هدف اصلی از طرح صدور مجوزهای بی نام، تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری در استان است.

 
وی افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد به منظور جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از اهداف مهم این طرح است.
 
رییس سازمان مدیریت استان از صنعت، گردشگری، فناوری اطلاعات و کشاورزی به عنوان بخش‌های اولویت‌دار برای صدور مجوز بی‌نام در استان یزد نام برد.
 
حسینی‌پور گفت: این بخش‌ها با تلفیق چند روش از جمله مطالعه اسناد بالادستی با تاکید بر سند آمایش، کسب نظر خبرگان و فعالین اقتصادی و بررسی طرح‌های اعلامی از سوی سازمان‌های مختلف اولویت‌بندی شده است.
 
وی رفع موانع کسب و کار در حوزه‌های مختلف را از اولویت‌های استان در سال جهش تولید برشمرد و خاطرنشان کرد: مهمترین موانع کسب و کار در تمامی بخش‌های اقتصادی کشور و بالتبع آن استان یزد، بی‌ثباتی اقتصادی، دشواری تامین مالی از بانک‌ها و بروکراسی اداری و موانع اخذ مجوزهای کسب و کار از دستگاه‌های اجرایی است.
 
 به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، حسینی‌پور گفت: ایجاد کلینیک بهبود کسب و کار، صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام، تعریف اولویت برای سرمایه‌گذاران برتر اولویت تجهیز شهرک‌های صنعتی یا پهنه‌های خاص در مناطق و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته از روش­‌های دیگر برون رفت از این موانع قلمداد می شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..