منتخب تفت و میبد در مجلس:

توسعه استان یزد مستلزم سرمایه‌گذاری و استقرار صنایع پاک است

نماینده منتخب شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تأمین آب یکی از اولویت‌های توسعه استان یزد است، گفت: اراده استان یزد باید به سمت سرمایه‌گذاری و استقرار صنایع پاک هدایت شود.

به گزارش یزدی نیوزدکتر«سیدجلیل میرمحمدی» در جمع خبرنگاران با بیان این‌که اولویت اول استان یزد تأمین منابع آبی پایدار است، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای تأمین آب در شهرستان‌های تفت و میبد، یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی برای توسعه همه جانبه است.

 
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود زیست محیطی در این حوزه انتخابیه، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بومی نقش مهمی در توسعه پایدار و ارتقای زیرساخت‌های لازم ایفا می‌کند.
 
نماینده منتخب شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی حمایت از صنایع‌ های‌تک را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در راستای توسعه همه جانبه استان یزد دانست و گفت: ارتباط مستمر با شهروندان یکی از الزامات شناسایی نیازها و تدوین راهکارهای توسعه‌ای کم هزینه است.
 
دکتر میرجلیلی تأمین مسکن مورد نیاز ویژه جوانان و تقویت حفاظت از محیط زیست را از دیگر اولویت‌های اجرایی نماینده مجلس در حوزه انتخابیه تفت و میبد عنوان و تصریح کرد: به نظر می رسد توسعه همه جانبه استان یزد مستلزم سرمایه گذاری در حوزه صنایع پاک است.
 
وی با اشاره به اهمیت آغاز بکار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هفتم خرداد ماه امسال، بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان، برای ورود به مجلس اشرافیت کامل نسبت به مسائل مربوط به شهرستان‌های تفت و میبد را دارد.
 
این مسئول در پایان هماهنگی مستمر با فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه تفت و میبد را یکی از اقدامات انجام شده برای کسب اطلاعات دقیق در راستای چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای بیش از پیش دانست و خاطرنشان کرد: تقویت حوزه سلامت استان از جمله الزامات اجرایی توسط نمایندگان منتخب است.
 
در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی «محمدصالح جوکار» به عنوان نماینده مردم یزد و اشکذر، دکتر«سیدجلیل میرمحمدی» به عنوان نماینده مردم تفت و میبد، «محمدرضا صباغیان» به عنوان نماینده حوزه انتخابیه مهریز و «محمدرضا دشتی‌اردکانی» به عنوان نماینده مردم اردکان در استان یزد انتخاب و تا هفتم خردادماه امسال فعالیت خود را به عنوان وکیل مردم این استان برای چهار سال آغاز می‌کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..