استاندار یزد ‌خواستار شد:

ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از بحران کرونا

‌استاندار یزد گفت: ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده‌ از بروز و شیوع بیماری کرونا در استان در دستورکار قرار می‌گیرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به منظور ارائه گزارش از سوی دستگاه‌ها و مؤسسات خیریه در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کمک به اقشار آسیب پذیر در قالب طرح‌های مختلف در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جریان مبارزه با بیماری کرونا شاهد همدلی بسیار خوبی در زمینه ارائه کمک‌های خیرخواهانه از سوی مؤسسات خیریه استان بودیم، همگرایی مناسبی در این زمینه شکل گرفته و برخی از موازی کاری‌ها حل شده است.

 
استاندار یزد ادامه داد: خواستار تداوم توجه و کمک‌های خیرین به اقشار آسیب پذیر هستیم زیرا تبعات اقتصادی این بیماری در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مردم کم بضاعت با مشکلاتی روبرو خواهند بود.
 
وی بر پیگیری ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به سفید شدن برخی شهرستان‌های استان، علاوه بر برگزاری نماز جماعت، تصمیمات جدیدی برای بازگشایی برخی از مشاغل اتخاذ خواهد شد که در زمان مقرر اطلاع رسانی لازم به مردم از طریق رسانه‌ها انجام می‌گیرد.
 
طالبی خاطرنشان کرد: با مدیریت انجام شده شرایط خوبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا داریم و با شواهد موجود به بهتر شدن شرایط امیدوار هستیم.
 
استاندار یزد تاکید کرد: تمامی این موارد به معنی پایان کرونا نیست و با توجه به هشدارهای کارشناسان باید فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند ادامه داشته باشد، مردم از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار برای بیرون آمدن از خانه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.
 
 در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا فرمانداران شهرستان‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانسی با این نشست ارتباط داشتند، گزارشی از اقدامات پیشگیرانه و درمانی ستادهای شهرستانی برای مقابله با کرونا را ارائه کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..