شورای بسیج دانشجویی یزد اعلام کرد:

مردم ایران مهیای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین هستند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در بیانیه روز جهانی قدس، ضمن اصرار و تایید آرمان‌های فلسطین گفت: مردم ایران در کنار همه آزادمردان عالم، مهیای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش یزدی نیوزشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در بیانه خود که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس صادر شده آورده است: در کتاب به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعاً دو بار در زمین فساد خواهید کرد و قطعاً به سرکشی بسیار بزرگی بر خواهید خاست، پس آنگاه که وعده نخستین آن دو فرا رسد، بندگانی از خود را که سخت نیرومند هستند، برشما می گماریم  تا میان خانه هایتان به جستجو در آیند و این تهدید تحقق یافتنی است.

 
اینک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و ایام الله روز قدس که یادگار امام راحل عظیم الشأن می باشد، هرچند به دلیل وجود شیوع ویروس منحوس کرونا نمی‌توانیم فریادهای خودمان را با حضور در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان دهیم اما ما مردم ایران در کنار همه آزادمردان عالم، مهیای اعلام فریاد عدالت خواهی مستضعفین برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین هستیم.
 
در بخش دیگری این بیانه آمده است: روز قدس روز بیداری و خروش وجدان‌های آزاده جهانیاناست که در برابر جنایت های ظالمانه رژیم غاصب و خونریز اسرائیل به پا می‌خیزند.
 
 ما مردم ایران، حمایت خود از فلسطین را بیان می‌داریم تا ضمن  اصرار و تایید آرمانهای فلسطین، از آرمان‌های جبهه مقاومت حمایت نموده و از جنایت‌های دولت سفاک صهیونیستی در کشورهای منطقه همچون سوریه، عراق، یمن، افغانستان، لبنان، بحرین و دیگر بلاد اسلامی اعلام انزجار کنیم .
 
هرچند به یقین می‌دانیم اسرائیل ۲۰ سال آینده را نخواهد دید، لکن از دولتمردان و جامعه جهانی درخواست داریم تا بر ظلم، خونریزی و کودک کشی این رژیم غاصب چشم نپوشیده و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
مراسم بزرگداشت روز قدس را امسال در حالی برگزار می‌کنیم که هنوز داغ شهادت سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی عزیز در دلهایمان جاریست.
 
شهید والا مقامی که در راه آزادی قدس، مجاهدت کرد و در آخر شهادتش را از دست ابا عبدالله الحسین گرفت.
 
مقام معظم رهبری در بیانات خود در رابطه با خونخواهی شهید سلیمانی فرمودند: از بانیان و عاملان این جنایت انتقام سختی را خواهیم گرفت. که باید به مقتدای مان عرض کنیم ما امت واحده اسلامی تا فتح فلسطین و قدس شریف جهت انتقام از  رژیم کودک‌کش به گرگ صفت اسرائیل و آمریکا دست بر نمی‌داریم.
 به نقل از بسیج دانشجویی استان یزد ،و در آخر بازهم ما امت اسلامی تأکید میکنیم، دشمن شماره یک اسلام و حتی بشریت را آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی می‌دانیم و بر خود واجب و لازم میدانیم در راه شهید سلیمانی و پشت سر مقتدایمان  حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تا آزادی قدس شریف دست از مجاهدت و تلاش بر نداریم تا انشاالله زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) بشویم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..