رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد:

رونق صنعت گردشگری در اقتصاد و معیشت مردم یزد تأثیرگذار است

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد گفت: در وضعیت فعلی که به واسطه شیوع بیماری کرونا اقتصاد جهان در شرایط نامناسبی قرار دارد، توجه به صنعت گردشگری می‌تواند اقتصاد استان و معیشت مردم را بهبود بخشد.

به گزارش یزدی نیوز«مجید کارگران بافقی» در جمع فعالان صنعت گردشگری استان یزد، اظهار کرد: صنعت گردشگری در سطح کشور با مشکلات زیادی در زمان شیوع ویروس کرونا روبرو بوده که عمده آن آسیب جدی به بخش نیروی متخصص و فعال در این زمینه است.

 
این مقام قضایی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی در تامین امنیت در فضاها و جاذبه های مهم استان یزد تاثیر بسزایی در صنعت گردشگری استان را دارد.
 
وی در خصوص مشکلات بوجود آمده در صنعت گردشگری به واسطه شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: به دنبال شیوع این بیماری، حوزه گردشگری و کسب و کارهای وابسته آن با مشکلاتی روبرو شده است که برخی از این مشکلات نیازمند اقدامات جدی در این خصوص هستند.
 
 به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، کارگران بافقی با اعلام این خبر که یک شعبه ویژه جهت رسیدگی به دعاوی مرتبط با صنعت گردشگری تعیین شده است، اظهار کرد: اختصاص دادن یک شعبه در دادگستری شهرستان  به میراث فرهنگی باعث تسریع در رسیدگی و حل مشکلات در این زمینه شده است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..