بیش از ۴ هزار یتیم تحت تکفل نیکوکاران یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران و خیران یزدی حمایت چهار هزار و ۱۱۸ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده دارند.

به گزارش یزدی نیوز محمد شجاعان افزود: هم اکنون خیران و حامیان نیکوکار یزدی حمایت هزار و ۲۹۴ یتیم و ۲ هزار و ۸۲۴ فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین برعهده دارند.

وی اظهار داشت: نیکوکاران یزدی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
شجاعان ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین طرح‌هایی هستند که به موجب آن حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد به خیران و نیکوکاران واگذار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی سطح استان در قالب طرح همسفره در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان طبخ می‌شود و از طریق مراکز نیکوکاری در بین محرومان توزیع می‌شود.
شجاعان ادامه داد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.
هم‌اکنون ۳۰ هزار نیکوکار و خیر یزدی در زمینه‌های مختلف از جمله مشترک صدقات و حامی اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..