برای اولین بار در کشور؛

تشکیل خانه‌های سرود ویژه کانون‌های مساجد یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد: برای اولین بار در کشور خانه‌های سرود ویژه کانون‌های مساجد در استان یزد تشکیل می شود.

به گزارش یزدی نیوزجوادیان زاده در نشست هم اندیشی گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان یزد گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد فعال شدن گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در استان هستیم

 
وی افزود: در سال ۹۷ به واسطه اقداماتی که در زمینه گروه‌های سرود انجام شد شاهد احیای گروه‌های سرود بودیم که اجرای سرود در گذر فرهنگ و هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای متفاوت به مناسبت‌های مختلف نشان دهنده فعال شدن این گروه‌ها است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این اداره کل گفت: تمامی ظرفیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها را جهت احیای گروه‌های سرود در اختیار کانون‌های مساجد قرار می‌دهیم که امیدواریم کانون‌ها نیز بتوانند به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
 
جوادیان زاده افزود: ما به دنبال تشکیل خانه‌های سرود ویژه کانون‌های مساجد یزد به عنوان اولین استان در کشور هستیم که امیدواریم بتوانیم ساماندهی مناسبی را در این زمینه داشته باشیم.
 
وی گفت: امروز فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی جامعه است که کانون‌های مساجد به خوبی می‌توانند در این مسیر گام بردارند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان این مراسم از گروه‌های سرود فعال در استان تجلیل و قدردانی کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..