حمایت ۱۲ میلیارد ریالی قرارگاه مواسات ابرکوه از آسیب دیدگان کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه اعلام کرد: قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه طی دو مرحله با توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی به میزان ۱۲ میلیارد ریال، از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا حمایت کرد.

به گزارش یزدی نیوز«مهدی ابرقویی»  در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه، اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش تعداد هزار و ۴۵۰ بسته غذایی در مجموع به ارزش ۳ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب‌پذیر بخش مرکزی و بهمن توزیع شد.

 
وی اضافه کرد: در دومین مرحله از این رزمایش هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) و به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۲۷۵ شهید ابرکوه، تعداد هزار و ۲۵۰ بسته غذایی، دو هزار و ۶۰۰ کارت هدیه دو میلیون ریالی و ۱۰  هزار پرس غذای گرم در مجموع به ارزش ۹ میلیارد ریال تهیه و در حال توزیع است.
 
ابرقویی خاطرنشان کرد: به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال، موجی از مشارکت مردم در زمینه کمک مؤمنانه به راه افتاد و در شهرستان ابرکوه نیز دو قرارگاه مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه (بخش مرکزی و بهمن) راه‌اندازی و طی آن سه هزار خانوار نیازمند شناسایی و در یک سامانه جامع ثبت شد تا مورد حمایت قرار گیرند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، ادامه داد: رزمایش مذکور با همکاری گروه جهادگران سلامت و سایر گروه‌های جهادی و بسیجی، آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ع)، بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، هیئت ها و موکب های مذهبی شهرستان برگزار شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..