پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

استاندار یزد در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوزپیام استاندار یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
نامگذاری روزی از سال (۲۷ اردیبهشت) به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و بزرگداشت آن در ایران و جهان، فرصت مناسبی است تا به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی در زندگی روزمره، نقش راهبردی آن در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت یافتن روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط دولت و جامعه بیش از پیش توجه شود.
روابط عمومی، میکده عاشق پیشگانی است که جان می فرسایند تا نام سازمان شان همیشه بر فراز باشد و نیک می‌دانیم که تحقق حکمرانی خوب و دستیابی به وضعیت مطلوب در همه بخشهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همچون آموزش، سلامت، محیط زیست، تجارت و کسب و کار، اشتغال و … در بستر ارتباطات و با ابزارهای فناوری اطلاعات با ویژگی تعامل دوسویه، بدون واسطه و بدون محدودیت، با شتاب و بهره‌وری بیشتر امکانپذیر است.
خوشبختانه، هم اکنون و در ادامه روند رو به رشد سالهای گذشته، استان دارالعلم یزد در شاخص توسعه‌ یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات از جایگاه بسیار خوب، برخوردار و سطح قابل قبولی از دسترسی، مهارت و استفاده از فاوا برای مردم شریف دارالعباده یزد فراهم است که شایسته قدردانی و سپاسگزاریست.
در این راستا و در سال «جهش تولید» انتظار میرود استان یزد بتواند در مسیر دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و تبدیل به الگویی در کشور، با همت و تلاش دست‌اندرکاران بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در دولت و با حداکثر استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی، سهم و نقش خود را در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، همگام با تحولات پرشتاب دیجیتال، ایفا کند و رفاه همگانی را برای مردم شریف استان در شهرها و روستاها به ارمغان بیاورد.
همچنین لازم به تاکید است که تلاشگران پر همت جامعه روابط عمومی‌های استان یزد، در تنگنای مسائل و مشکلات، صادقانه و امید آفرینانه گام در مسیری ارزشمند گذاشته و با اقدامات خویش، خالق تصویر هنرمندانه‌ای از خدمات نهاد خویش گردیده اند. از همین‌رو اطلاع رسانی دقیق و شایسته از خدمات دولت تدبیر امید، به ویژه در آخرین سال فعالیت آن، وظیفه خطیری است که بر دوش جامعه روابط عمومی های استان بوده و امید است به نحو شایسته ای از این فرصت استفاده گردد تا بسیاری از خدمات ارزنده دولت که بنا به دلایلی مختلف مغفول مانده و به نحو شایسته ای تبیین نشده است با بهره گیری از شیوه های نوین و تاثیرگذار برای جامعه بازگو گردد‌.
اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه جامعه پر تلاش و والاهمت حوزه ارتباطات و روابط عمومی های استان تبریک گفته و توفیق همگان را به ویژه در ایام بابرکت ماه رمضان از خدای سبحان خواستارم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..