شناسایی و دستگیری یک رمال کلاهبردار در یزد

رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: رمال و فالگیر کلاه برداری که با شیوه های مختلف شهروندان ساده لوح را سرکیسه کرده بود، در این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «محمدرضا حناساب» در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات و دستاوردهای پلیس در بحث مبارزه با کلاهبرداری در استان، اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیق خود را در محل زندگی این فرد آغاز و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد به رواج خرافه گویی، رمالی و فالگیری اقدام می‌کند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در ادامه با بیان این‌که فرد رمال از این طریق برای خود کسب درآمد کرده است،گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری و مشکلات خانوادگی شهروندان را فریب داده است.
 
سرهنگ حناساب در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که افراد رمال هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های خانوادگی نکرده و هدف آنها فقط کلاهبرداری است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..