مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان:

امکان ثبت‌نام جدید سهام عدالت وجود ندارد

مدیرکل امور اقتصاد‌ی و دارایی استان یزد گفت: درحال حاضر امکان ثبت نام جدید و افزایش سهام عدالت وجود ندارد و هرگونه خرید و فروش به این منظور نوعی کلاه‌برداری است.

به گزارش یزدی نیوز"علی نمازی" مدیرکل امور اقتصاد‌ی و دارایی استان روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در نشست خبری آنلاین با اهالی رسانه که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد، گزارشی از آخرین اطلاعات و آمار در رابطه با سهام عدالت و نحوه انتخاب مدیریت این سهام ارائه داد.

وی به صدور ابلاغیه مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با درخواست ریاست جمهور برای آزادسازی سهام عدالت اشاره و اظهار کرد: در این رابطه سازمان خصوصی سازی با همکاری سازمان بورس و سایر دستگاه‌های مرتبط در بازار سرمایه اقدام به فرا‌هم نمودن تمهیدات لازم برای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب کرده است تا شرایط بهره‌مندی هرچه سریع‌تر مردم از منافع و مدیریت سهام عدالت فراهم شود.
نمازی ادامه داد: در حال حاضر در استان یزد ۶۲۰ هزار و ۴۷۲ نفر مشمول سهام عدالت هستند که می‌توانند با وارد کردن کد ملی و تایید اطلاعات فردی در سایت سهام عدالت نسبت به آزادسازی سهام خود اقدام کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: مشمولان سهام عدالت تا ساعت ۲۴ هشتم خرداد ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به مدیریت و انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم سهام خود اقدام کنند که در روش دوم سهام‌دار مالکیت سهام را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری واگذار می کند و دولت مدافع منافع و سود مردم در این رابطه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر امکان ثبت نام جدید و افزایش سهام عدالت وجود ندارد و هرگونه خرید و فروش به این منظور نوعی کلاه‌برداری است.
نمازی در پایان با تاکید بر اینکه مردم در فروش سهام خود عجله نکنند و تا مشخص شدن سبد سهام عدالت هر فرد در بورس ‌صبر نمایند، گفت: سهامداران می‌توانند با مراجعه به سا‌یت سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از وضعیت سهام و میزان سود دریافتی مطلع شوند و یکی از روش‌های مستقیم یا غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.
 
★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..