اجرای طرح مواسات و همدلی دانشگاهیان استان در دانشگاه یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد ضمن دعوت از دانشگاهیان برای کمک به خانواده آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا، گفت: طرح مواسات و همدلی با مشارک دانشگاهیان استان در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمد فرشی» با اشاره به نقش دانشگاهیان در توسعه همه جانبه فرهنگی و اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: در راستای انجام رسالت الهی دانشگاهیان به عنوان نخبگان و نقش آفرینان اصلی جامعه و با توجه به اهمیت تحقق رزمایش همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان این طرح در دانشگاه یزد اجرا می‌شود.

 
وی افزود: این طرح با هدف تأمین بسته معیشتی برای کمک به ۴۰۰ خانواده نیازمند در استان یزد انجام شده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد، گفت: دانشگاهیان می‌توانند از طریق انتقال وجه به حساب شماره ۲۰۰۷۵۱۸۶۳۶ بانک تجارت شعبه دانشگاه به نام صندوق تعاون امام رضا (ع) یا انتقال وجه به کارت شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۳۵۱۴۷۸ به نام صندوق تعاون امام رضا (ع) در این طرح همکاری کنند.
 
وی با اشاره به این‌که برای شرکت در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت است، تصریح کرد: دانشگاهیان همچنین می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم وکالت در اتوماسیون اداری، بخش ایجاد مدرک، پوشه معاونت اداری و مالی در دسته بندی سازمانی فرمها یا با جستجوی عنوان فرم «فراخوان کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان» بخشی از حقوق اردیبهشت ماه خود را به این طرح اختصاص دهند. 
 
به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه یزد، فرشی در پایان خاطرنشان کرد: از طریق فرم وکالتنامه کمک به صورت تعداد روزهای حقوق یا مبلغ مشخص در نظر گرفته شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..