اشتغال زایی پارسی پست پیشگامان، در سال جهش تولید

تفاهم نامه همکاری بین شرکت تعاونی پارسی پست پیشگامان و کمیته امداد امام خمینی استان کرمان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به امضا رسید.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، به منظور توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و ایجاد فرصت های شغلی برای مدد جویان در سال جهش تولید در جلسه ای با حضور محمد هادی اسلامی مدیرعامل شرکت تعاونی پارسی پست پیشگامان و یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان تفاهم نامه ای با موضوع بهره برداری از ظرفیت های موجود کمیته امداد و قابلیت های شرکت پارسی پست به مدت ۵ سال به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت تعاونی پارسی پست پیشگامان در این جلسه به بیان مزایای ویژه پست پیشگامان از جمله تعاونی بودن و مشارکت مردم در سرمایه گذاری و فعالیت های آن پرداخت و گفت: زنجیره تامین گروه تعاونی پیشگامان در کاهش قیمت تمام شده خدمات پستی تاثیر فراوانی دارد و می تواند نقطه قوت پست پیشگامان باشد.

اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوب دو مجموعه، ایجاد اشتغال برای مددجویان مهارت آموخته کمیته امداد را در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه تعاونی پیشگامان دانست و عنوان کرد یکی از مهمترین اهداف ما استفاده بهینه از ظرفیت های آن مجموعه و اشتغال جوانان تحت پوشش کمیته است.

یحیی صادقی مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان از برنامه های این مجموعه است، بر توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد تاکید کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..