رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان یزد خبر داد:

درخشش یزدی‌ها در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: یزدی‌ها در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، موفق به کسب رتبه های برتر تیمی شدند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمود میرجلیلی  اظهار داشت: بر اساس نتایج اعلامی از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استان یزد از لحاظ فنی حائز رتبه‌های برتر تیمی در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم شد.

 
وی افزود: در این دوره از مسابقات، استان یزد موفق به کسب رتبه دوم تیمی در بخش برادران و رتبه ۱۳ تیمی در بخش خواهران شد.
 
میرجلیلی ادامه داد: در بخش مدال آوری نیز یزدی‌ها رتبه نهم در بخش برادران و رتبه هشتم در بخش خواهران را از آن خود کردند.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: نتایج ارزیابی مذکور، جایگاه دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی و فرهنگی استان را در پرورش و معرفی قهرمانان قرآنی به جامعه نشان می‌دهد.
 
وی تاکید کرد: بر این اساس باید شرایط لازم برای تربیت و رقابت صحیح همراه با انگیزه و نشاط معنوی بیشتر را بین جوانان استان ایجاد کنیم تا در چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم نیز شاهد رشد و ارتقا فنی و کیفی بیشتر رقابت‌ها باشیم.
 
میرجلیلی افزود: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۶ اردیبهشت ماه، آغاز شده و علاقمندان تا ۱۶ خردادماه فرصت دارند برای ثبت نام خود به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.my.oghaf مراجعه کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..