ورزش کارگری یزد در کشور افتخارآفرین شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به کسب ۵۵ مدال رنگارنگ توسط کارگران استان در سال گذشته، اعلام کرد: از سوی اداره کل امور فرهنگی و ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یزد به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه ورزش کارگری در سال ۹۸ شناخته شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین ریاحی» در این باره تصریح کرد:  استان یزد در سال گذشته میزبانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور (آقایان) و همچنین میزبانی مسابقات کاراته کنترلی قهرمانی کارگران کشور (بانوان) را برعهده داشت.

 
وی با بیان این که در سال گذشته کارگران استان توانستند مقام اول مسابقات کاراته قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا را از آن خود کنند، خاطرنشان کرد: کسب مقام سوم مسابقات جودو قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا نیز از جمله افتخارات جهانی کسب شده در حوزه ورزش کارگری یزد است.
 
ریاحی ادامه داد: در سال گذشته، ۴۲ مسابقه انتخابی استانی در رشته‌های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان در حوزه کارگری برگزار و همچنین در حوزه ورزش‌های همگانی نیز ۱۷ مسابقه، برنامه‌ریزی و اجرا شد.
 
رئیس هیئت اجرایی مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان اضافه کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی، ورزشکاران اعزامی استان یزد به مسابقات کشوری توانستند ۶ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۳۴ مدال برنز را کسب کنند.
 
وی گفت: در ورزش‌های انفرادی نیز کارگران استان در سال گذشته توانستند ۵۵ مدال در رنگ های مختلف را از آن خود کنند و علاوه بر آنها، دو مقام اول تیمی، یک مقام دوم تیمی و ۳ مقام سوم تیمی در رشته‌هایی مانند دوچرخه سواری و اسکواش را به دست آوردند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، ریاحی در پایان نیز گفت: در مرکز استان مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی غدیر با دارا بودن امکاناتی مانند سالن چند منظوره، استخر، زمین فوتبال چمن مصنوعی، سه زمین تنیس و فضای رفاهی زیبا و همچنین مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران ۲۲ بهمن، پذیرای جامعه کار و تلاش استان است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..