پلمب ۵۰ کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در یزد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با بیان این‌ که شهرداری باید در صدور مجوز واحدهای ضایعاتی دخیل باشد، گفت: در بازرسی‌های اخیر ۵۰ کارگاه ضایعات غیرمجاز در شهر یزد شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش یزدی نیوز«حمیدرضا رحیم‌دل»در جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری یزد، با بیان این‌که ساماندهی مشاغل غیرمجاز مرتبط با سازمان پسماند از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری یزد است، اظهار کرد: ۱۶ واحد صنفی ضایعاتی در یزد دارای پروانه کسب هستند که فعالیت متصدی متناسب با رسته شغلی نبوده و باید مطابق با ماده ۲۸ نظام صنفی به عنوان تداخل صنفی از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری و جلوگیری شوند.

 
وی با بیان این‌ که طی چند روز اخیر ۵۰ کارگاه ضایعات غیرمجاز در شهر یزد شناسایی و پلمب شدند، افزود: متأسفانه شهرداری هیچ مسئولیتی در بحث صدور مجوز لازم برای واحدهای صنفی ضایعات ندارد و این چالش عاملی جدی در نابسامانی موجود این صنف است.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند یزد با بیان این‌که طی بازرسی‌های انجام شده ۱۴ واحد صنفی تعطیل و فعالیتی نداشتند، گفت: طبق بازرسی‌های انجام شده شش واحد صنفی مرتبط با این سازمان در یزد دارای پروانه کسب بوده و فعالیت متصدی متناسب با رسته شغلی پروانه است.
 
رحیم‌دل در پایان گفت: تهیه بانک اطلاعاتی از واحدهای صنفی مجاز، تداخل صنفی و غیرمجاز در سطح شهر یزد از جمله مهمترین اهداف سازمان پسماند شهرداری یزد است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..