تقدیر از کارگران مدافع سلامت موسسه نیکوکاری تفت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: از کارگران مدافع سلامت موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان تفت قدردانی شد.

به گزارش یزدی نیوز ریاحی در این دیدار هفته کارگر و یازدهم اردیهبشت روز جهانی کارگر را به تمامی پرسنل این موسسه که در جبهه خدمت فعالیت می‌کنند تبریک گفت.

 
وی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی قسمت مهمی از جامعه محسوب می‌شوند و پرسنل موسسه بعنوان مدافعان سلامت در کنار آن‌ها بوده و باید توانمندی را برای این عزیزان به ارمغان بیاورند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: شیوع کرونا جامعه زیادی را درگیر کرد و جهان را از لحاظ رونق اقتصادی به بحران رساند و انسان متوجه شد علیرغم توانایی‌هایی که دارد در برابر قدرت خداوند هیچ است.
 
ریاحی با تاکید بر اینکه در این ایام برخی از حرف و مشاغل دچار تغییر و تحولاتی شدند بیان نمود: ظرفیت سازی و ظرفیت شناسی وظیفه همه ماست و ۴۸ درصد سهم اشتغال حوزه اقتصادی استان را خدمات پوشش داده است و بیشترین لطمه هم به این عرصه وارد شده است، باید فرصت شناسی کنیم و بتوانیم سهم خدمات به سمتی سوق بدهیم که زیرساخت آن وجود دارد.
 
وی اضافه نمود: سال جهش تولید از حفظ فرصت‌ها و شناخت تهدید‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف محقق خواهد شد و نقاط ضعف را باید به نقطه قوت و تهدید‌ها را، جهت دهی و به فرصت تبدیل نمائیم.
 
ریاحی گفت: در نظام اقتصادی به این نتیجه رسیدیم که توسعه مشاغل خانگی و صنایع کوچک می‌تواند به عنوان ظرفیت تکمیل کننده در راستای جهش تولید باشد. 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..