آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی

به منظور حمایت از هنرمندان در بحران کرونا ،نخستین نمایشگاه مجازی صنایع دستی در یزد راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، با اشاره به اینکه در بحران کرونا گردشگری و صنایع دستی یزد متضرر شده است، گفت: علاوه بر راه اندازی گردشگری و تور‌های مجازی ، به تازگی نمایشگاه مجازی برای عرضه صنایع دستی استان راه اندازی شده است.

فاطمی افزود: صنعت گرانی که محصولات خود را برای ایام عید آماده کرده بودند و با توجه به شرایط ، موفق به فروش آن نشده اند در نمایشگاه مجازی صنایع دستی تا ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانند.
وی، این شرایط را بهترین زمان برای خرید صنایع دستی عنوان کرد و اظهار داشت: از علاقه مندان، خیران و صاحب صنایع می‌خواهیم با خرید تولیدات صنایع دستی، هنر را هدیه دهند و در این امرخیرخواهانه مشارکت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه اطلاعات صنعت گران برای ارتباط مستقیم با آن‌ها در فضای مجازی قرار می‌گیرد، افزود: هنرمندانی که در فضای مجازی معرفی می‌شوند دارای مجوز و کارت شناسایی از سوی اداره میراث فرهنگی هستند.
فاطمی افزود: علاقه‌مندان به صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به وب سایت یزد استور، فروشگاه سوغات یزد به ادرس https://yazdstore.com/ به صورت آنلاین خرید کنند.
وی گفت: صنعتگران برای عرضه محصولات خود می‌توانند به صورت رایگان در سایت یزد استور ثبت نام کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..