پایداری برق در بهاباد یزد با ایجاد پست ۱۳۲ کیلووات در این شهرستان

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد بر تسریع در اجرای پست برق ۱۳۲ کیلوولت در حال ساخت بهاباد برای تأمین انرژی الکتریکی و پایداری برق منطقه تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز«ابوالفضل اسدی» ضمن بازدید از طرح در حال ساخت پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت بهاباد، مشکلات و چالش‌های فراروی این طرح را مورد بررسی قرار داد.

 
وی در این بازدید که با حضور به همراه «علیرضا رفیعی» معاون طرح و توسعه این شرکت انجام شد، با توجه به ضرورت بهره‌برداری از این پست در زمان مشخص‌شده، تسریع در اجرا و پیشبرد امور را از معاونت طرح و توسعه خواستار شد.
 
 به نقل از  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، طرح پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت بهاباد با ظرفیت ۳۰ مگاولت‌آمپر، با توجه به رشد بار ایجاد شده در منطقه و با هدف تأمین انرژی الکتریکی منطقه، کاهش تلفات شبکه توزیع و رفع افت ولتاژ منطقه در دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار یزد کلنگ‌زنی شد.
 
از اقدامات انجام‌شده در این طرح می‌توان به عقد قرارداد خرید و اجرای طرح با پیمانکار، تحویل زمین پست به پیمانکار و خریداری بخشی از تجهیزات مورد نیاز اشاره کرد. حفاری، آرماتوربندی و بتن‌ریزی فونداسیون‌های این پست از جمله عملیات اجرایی در حال انجام این طرح است.
 
زمان بهره‌برداری از پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت شهرستان بهاباد، ابتدای سال ۱۴۰۰ مشخص شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..