نماینده ولی فقیه در استان یزد:

خدمات قرارگاه مواسات تا رفع کامل مشکلات مردم ادامه داشته باشد

آیت الله ناصری: حفظ عزت نفس نیازمندان باید اولویت اصلی در کمک‌ها باشد و خدمات قرارگاه مواسات نیز تا رفع کامل مشکلات مردم ادامه داشته باشد.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم گفت: خداوند متعال به عنوان میزبان این میهمانی بزرگ، سنگ تمام گذاشته و آنچه که لازم است تا یک انسان، گذشته را جبران و آینده را ترسیم کرده و عنایات خدا را بگیرد فراهم کرده است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر با این عنایتی که خدا دارد و از فرمایشاتی که پیامبر اکرم (ص) در ارتباط با اعمال ماه مبارک رمضان فرموده، درست از آن استفاده کنیم، تمام نقصان‌های گذشته را می‌توانیم جبران کنیم.
وی با بیان اینکه کمک به دیگران موضوعی است که در نزد خداوند متعال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: یکی از مهمترین مواردی که در این رابطه باید به آن توجه شود، حفظ عزت نفس و کرامت افراد است.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: نباید به هیچ عنوان به گونه‌ای اقدام کرد که خدای ناکرده فردی دلشکسته، ناراحت ویا عزت نفسش پایمال شود، کمک‌های ما باید به صورتی باشد که دریافت کنندگان آن، این کمک‌ها را هدیه خداوند بدانند.
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه کمک به نیازمندان نباید در همین چند مرحله کمک معیشتی خلاصه شود گفت: امروز افراد بسیاری با مشکلات مواجه شده‌اند و برخی زندگی خود را واقعا به سختی می‌گذرانند.
رئیس قرارگاه رزمایش مواسات استان یزد تصریح کرد: بسیاری از افراد در این ایام کار و کسب خود را از دست داده‌اند و دیگر نمی‌توانند خرجی خانواده خود را تامین کنند، ما باید برای این افراد برنامه منظم و دقیقی داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه کمک‌های کوتاه مدت نمی‌تواند مشکلات را به صورت کامل رفع کند افزود: فعالیت‌ها و کمک‌های رزمایش مواسات تا زمانی که مشکلات ناشی از وضعیت فعلی به صورت کامل برطرف نشده باید ادامه پیدا کند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..