توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه یزد

جانشین سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که مردم یاری از جمله رسالت‌های تعیین شده برای سپاه و بسیج از سوی مقام معظم رهبری است گفت: در مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنان، 10 هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده نیازمندان در استان یزد توزیع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «حسین زارع‌کمالی» در حاشیه آماده‌سازی بسته‌های کمک معیشتی مرحله اول رزمایش سراسری مواسات یزد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ مقام معظم رهبری رزمایش سراسری کمک مومنانه توسط سپاه الغدیر و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، بین اقشار آسیب دیده و جامعه هدف از پیش تعیین شده اجرا می‌شود.

 
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رزمایش کمک مومنان طی سه مرحله بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.
 
جانشین سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این‌که در مرحله اول این رزمایش سراسری ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی شامل مواد غذایی مختلف بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: هر بسته معیشتی بیم ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.
 
سرهنگ زارع کمالی تصریح کرد: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان یزد از امروز به مدت یک هفته، مرحله دوم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم نیز همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.
 
این مسئول با بیان این‌که سپاه الغدیر و بسیج تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس منحوس در کنار مردم استان یزد خواهد بود، گفت: مردم یاری از جمله رسالت‌های تعیین شده برای سپاه و بسیج از طرف مقام معظم رهبری است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..