مدیر کل استاندارد یزد:

نگرانی‌ها در مورد خودروهای حامل سوخت CNG برطرف می‌شود

مدیر کل استاندارد یزد در جریان بازدید از آزمایشگاه‌های بازرسی مخازن CNG در استان یزد از رفع نگرانی استفاده‌کنندگان از تردد خودروهای حامل کپسول‌های سوخت CNG با فعالیت مجدد این آزمایشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد رضا زارع بنادکوکی» که از آزمایشگاه‌های بازرسی مخازن فولادی بدون درز نوع یک(CNG) شهرستان یزد بازدید می‌کرد، گفت: آزمایشگاه‌های فدافن پارس و صنعت سبز فلاحتیان در مرکز استان به منظور همراهی با تصمیم‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع کووید ۱۹، تعطیلی ۴۰ روزه‌ایی را پشت سر گذاشته‌اند و بازدید امروز نیز علاوه بر نظارت بر چگونگی شروع به کار مجدد آنان، جنبه تشکر از همکاری‌های خوبی که در زمینه کنترل این بیماری مهلک داشته‌اند نیز بوده است.

 
وی افزود: هم اکنون در استان یزد پنج آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مکانیزه فعال هستند که این مراکز می‌توانند انواع سیلندرهای گاز فولادی  بدون درز نصب شده  بروی ماشین‌های گازسوز (CNG)، را تحت  فشار ۳۰۰ بار آزمون کنند.
 
زارع در پایان گفت: به لحاظ چشمی، زنگ زدگی، ضخامت و به لحاظ تست‌های هیدرواستاتیک، مخازن فولادی بدون درز در دوره‌های زمانی مشخص باید مورد کنترل واقع شوند که با آغاز به کار مجدد این آزمایشگاه‌ها در استان، نگرانی‌هایی که استفاده‌کنندگان از تردد خودروهای حامل کپسول‌های سوخت CNG و نیز مردم دارالعباده داشته‌اند، برطرف خواهد شد.
 
 به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، این بازدید که با حضور مدیر کل، معاونین و کارشناسان اداره کل استاندارد استان همزمان با شروع به کار مجدد آزمون‌ دوره‌ایی مخازن فولادی بدون درز در سال جدید و با هدف نظارت بر آیین کارها بر اساس استاندارد های موجود انجام شد.
 
منبع:ایسنا یزد
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..